برچسب : انستیتو کانسر
با حمایت هیات امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران انجام شد:
با هدف ارتقای خدمات درمانی و افزایش میزان تأثیرگذاری درمان و بهبودی بیماران مبتلا به سرطان، انستیتو کانسر مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) دانشگاه علوم پزشکی تهران با حمایت هیات امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران، دستگاه پیشرفته سایبرنایف را در تهران راه‌اندازی کرد.
رییس انستیتو کانسر ایران:
رییس انستیتو کانسر ایران گفت: ظرفیت بیمارستان با افتتاح ساختمان جدید، بیش از ۳ برابر می‌شود، اما دولت باید در زمینه استخدام نیروی انسانی کمک کند، زیرا در حال حاضر از ۶۱۰ تخت، فقط ۳۰۰ تخت فعال است.
Page: 1 of 1