برچسب : انستیتو کانسر ایران
به عنوان بزرگترین بیمارستان درمان سرطان در خاورمیانه:
رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به بهره‌برداری از ساختمان جدید بیمارستان ملی انستیتو کانسر ایران به عنوان بزرگترین بیمارستان درمان سرطان در خاورمیانه گفت: این پروژه در مدت کمتر از ۶ سال و با وجود چالش‌های متعدد از جمله همه‌گیری کرونا، محدودیت‌های ناشی از شرایط کشور و مشکلات اقتصادی و تورمی به سرانجام رسید.
با حضور وزیر بهداشت انجام شد؛
ساختمان جدید بیمارستان ملی انستیتو کانسر ایران وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران با برخورداری از بیش از ۶۰ تخت بستری و ۱۹ اتاق عمل، امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.
رییس انستیتو کانسر ایران:
رییس انستیتو کانسر ایران گفت: ظرفیت بیمارستان با افتتاح ساختمان جدید، بیش از ۳ برابر می‌شود، اما دولت باید در زمینه استخدام نیروی انسانی کمک کند، زیرا در حال حاضر از ۶۱۰ تخت، فقط ۳۰۰ تخت فعال است.
Page: 1 of 1