برچسب : دانشگاه علوم پزشکی تهران
بنیاد بیماری‌های نادر ایران و دانشگاه علوم پزشکی تهران برای گسترش همکاری‌های علمی در زمینه بیماری‌های نادر، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت‌وگو با ایران پزشک:
رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: طرح دارو رسان به صورت آزمایشی در تهران انجام می‌شود، اما برای اجرای سراسری نیازمند حمایت مالی است و در واقع باید بودجه و پشتیبانی مالی مستمر برای آن داشته باشیم تا ادامه پیدا کند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت‌وگو با ایران پزشک:
رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: اجرای طرح نسخه الکترونیک در حال حاضر به بیش از ۹۰ درصد رسیده، هرچند در ابتدا مشکلات زیادی داشت، اما به مرور این مشکلات کاهش پیدا کرد.
دهم اسفند برگزار می‌شود:
سمینار یک روزه بیماری‌های نادر کلیوی روز پنجشنبه دهم اسفند ماه ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور اساتید دانشگاه‌ها، انجمن‌های علمی سلامت و فعالان حوزه بیماری‌های نادر برگزار می‌شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران:
رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: پیشنهاد می‌کنم رییس جمهور چهاردهم به عنوان اولین کار، تا حد ممکن مقررات زدایی کند و دولت را به نقش اصلی خودش یعنی تولیت برگرداند و اجرا را به مردم و بخش خصوصی، نه به صورت خصولتی واگذار کند.
رییس کرمی:
رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در این دوره، تمرکز اصلی دانشگاه روی نیروی انسانی است و به همین دلیل، هیچ پروژه عمرانی جدیدی آغاز نخواهد شد و تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره، بازسازی و نوسازی بخش‌های مورد نیاز در اولویت قرار دارد.
مشاور معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت‌وگو با ایران پزشک:
مشاور معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: برخی تغییرات در آیین‌نامه شوراهای صنفی که با نظر مسئولان وزارت بهداشت انجام شد، نتایج مطلوبی نداشت و باعث تضعیف شوراهای صنفی شد و دانشجویان را به سمت استفاده از بسترهایی مانند فضای مجازی برای طرح انتقادها سوق داد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت‌وگو با ایران پزشک:
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: اگر انتقاد همراه با پیشنهاد انجام شود، مشکلات راحت‌تر حل می‌شوند و از طرفی از قشر تحصیل کرده انتظار این است که انتقاد همراه با احترام و فرهنگ دانشگاهی باشد و در این صورت اثربخشی بیشتری خواهد داشت.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت‌وگو با ایران پزشک تشریح کرد:
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران وضعیت شش بیمارستان در حال پیشرفت فیزیکی و در آستانه بهره برداری در تهران را تشریح کرد و گفت: مهم‌ترین مشکل برای راه اندازی بیمارستان‌ها، ماندگاری نیروها و به خصوص پرستاران است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت‌وگو با ایران پزشک:
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: وقتی یک کارگر وارد کارخانه می‌شود، از ابتدا پایش شده و سالانه وضعیت سلامت او بررسی می‌شود، اما در نظام سلامت این اقدام انجام نمی‌شود و در زمان فعالیت، دانشجویان، کارکنان و اساتید تحت پایش و مراقبت سلامت سالانه قرار نمی‌گیرند که باید این اقدام انجام شود.
به عنوان بزرگترین بیمارستان درمان سرطان در خاورمیانه:
رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به بهره‌برداری از ساختمان جدید بیمارستان ملی انستیتو کانسر ایران به عنوان بزرگترین بیمارستان درمان سرطان در خاورمیانه گفت: این پروژه در مدت کمتر از ۶ سال و با وجود چالش‌های متعدد از جمله همه‌گیری کرونا، محدودیت‌های ناشی از شرایط کشور و مشکلات اقتصادی و تورمی به سرانجام رسید.
Page: 1 of 1