Toggle navigation
صفحه نخست
نظام سلامت
وزارت بهداشت
مجلس
اقتصاد سلامت
درمان
بیماریها
بیمارستان
اورژانس
دارو
انتقال خون
تجهیزات پزشکی
بیمه
طب سنتی
بازرسی و اعتباربخشی
خدمات الکترونیک سلامت
دندان پزشکی
گردشگری سلامت
آزمایشگاه
بهداشت
تغذیه
پیشگیری
بهداشت محیط و کار
روان شناسی
علمی
ایران
جهان
کنگرهها
ترجمه
صنفی
انجمنها
پزشکی
پرستاری
دانشجویی
اجتماعی
هلال احمر
جمعیت و خانواده
اعتیاد
معلولین
شهری و عمرانی
فرهنگی
محیط زیست
حوادث
آموزش و پرورش
ورزش
گالری
پخش زنده
پادکست
تماس با ما
سرپرست اورژانس کشور:
آمبولانسهای اورژانس 2 برابر شد
تاريخ:سوم آذر 1397 ساعت 21:24
|
کد : 10703
|
مشاهده: 13058
سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: تعداد آمبولانسهای این مرکز ظرف دو سال اخیر 2 برابر شده است.
به گزارش ایران پزشک، پیرحسین کولیوند در نشست کارگروه بهداشت، سلامت و بیولوژیک شورای پدافند غیرعامل استان یزد افزود: تعداد آمبولانسها در سال 95، 2 هزار و ٤٠٠ دستگاه بود و اکنون به پنج هزار و ٥٠٠ دستگاه رسیده است.
وی با بیان اینکه سابقه ایجاد اورژانس پیش بیمارستانی در کشور به 43 سال قبل بر میگردد، اظهار داشت: مجموعه اورژانس در هشت سال دفاع مقدس برای نجات جان رزمندگان اسلام با به کارگیری تمام ظرفیت خود سنگ تمام گذاشت و شهیدان، جانبازان و آزادگان قابل توجهی را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرد.
پایان پیام/
https://iranmd.com/News//10703
برچسب ها :
ایران پزشک
,
آمبولانس
,
اورژانس
,
کولیوند
,
پیرحسین کولیوند
,
اخبار سلامت
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
Sending ...
ویژهها
راهکارهای پایدار برای پوشش بیمهای افراد فاقد بیمه
171
سلامت روان، حلقه گمشدهای در درمان ناباروری
181
اجرای مرحله نخست برنامه ملی پزشکی خانواده و نظام ارجاع در ۲۵ شهر از امروز
195
تغییر در ساختارهای قراردادی و اداری چالش اجرای برنامه پزشکی خانواده است
187
اخبار
توان نظام سلامت در روزهای سخت سنجیده شد
199
وقتی سرطان نمیتواند پنهان شود
300
قالیباف رییس مجلس ماند
369
وقتی میخوابیم، مغز چه میکند؟
373
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز