سرپرست اورژانس کشور:

آمبولانس‌های اورژانس 2 برابر شد

آمبولانس‌های اورژانس 2 برابر شد
تاريخ:سوم آذر 1397 ساعت 21:24   |   کد : 10703   |   مشاهده: 13058
سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: تعداد آمبولانس‌های این مرکز ظرف دو سال اخیر 2 برابر شده است.
به گزارش ایران پزشک، پیرحسین کولیوند در نشست کارگروه بهداشت، سلامت و بیولوژیک شورای پدافند غیرعامل استان یزد افزود: تعداد آمبولانس‌ها در سال 95، ‌2 هزار و ٤٠٠ دستگاه بود و اکنون به پنج هزار و ٥٠٠ دستگاه رسیده است.

وی با بیان این‌که سابقه ایجاد اورژانس پیش بیمارستانی در کشور به 43 سال قبل بر می‌گردد، اظهار داشت:‌ مجموعه اورژانس در هشت سال دفاع مقدس برای نجات جان رزمندگان اسلام با به کارگیری تمام ظرفیت خود سنگ تمام گذاشت و شهیدان، جانبازان و آزادگان قابل توجهی را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرد‌.

پایان پیام/

https://iranmd.com/News//10703
Share

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان