با حضور وزیر بهداشت انجام شد؛
به گزارش ایران پزشک، در این مراسم، عبدالحسین روحالامینی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مسعود حبیبی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، سید رضا رییسکرمی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، نماینده خیر نیکاندیش پروژه آقای مطهری و جمعی از مسئولان حوزه سلامت و خیرین سلامت حضور داشتند.
این مرکز درمانی به عنوان یکی از مهمترین پروژههای حوزه سرطان کشور با زیربنای ۶۰ هزار مترمربع در ۱۸ طبقه احداث شده و با بهرهگیری از تجهیزات پیشرفته تشخیصی و درمانی، نقش مهمی در توسعه خدمات تخصصی و فوقتخصصی سرطان در کشور ایفا خواهد کرد.
بیمارستان جدید انستیتو کانسر ایران با برخورداری از بیش از ۶۰ تخت بستری، ۱۹ اتاق عمل و زیرساختهای نوین درمانی، ظرفیت ارائه خدمات به بیماران مبتلا به انواع سرطانها را به شکل قابل توجهی افزایش میدهد و زمینه تسریع در فرآیند تشخیص و درمان بیماران را فراهم میکند.
در مراسم افتتاح این مرکز، مسئولان حاضر بر اهمیت توسعه زیرساختهای درمان سرطان، گسترش خدمات تشخیصی و درمانی پیشرفته، ارتقای فعالیتهای آموزشی و پژوهشی و نقش خیرین سلامت در اجرای پروژههای ملی حوزه سلامت تأکید کردند.
با بهرهبرداری از ساختمان جدید بیمارستان ملی انستیتو کانسر ایران، زنجیره خدمات پیشگیری، تشخیص، درمان، آموزش و پژوهش در حوزه سرطان بیش از پیش تقویت شده و ظرفیت کشور برای ارائه خدمات تخصصی به بیماران سرطانی افزایش خواهد یافت.
پایان پیام/