رییس انستیتو کانسر ایران:

دولت در زمینه استخدام نیروی انسانی به انستیتو کانسر کمک کند

دولت در زمینه استخدام نیروی انسانی به انستیتو کانسر کمک کند
تاريخ:دوازدهم خرداد 1405 ساعت 13:09   |   کد : 27492   |   مشاهده: 287
رییس انستیتو کانسر ایران گفت: ظرفیت بیمارستان با افتتاح ساختمان جدید، بیش از ۳ برابر می‌شود، اما دولت باید در زمینه استخدام نیروی انسانی کمک کند، زیرا در حال حاضر از ۶۱۰ تخت، فقط ۳۰۰ تخت فعال است.
به گزارش ایران پزشک، سید روح الله امینی درباره نیازهای بیمارستان انستیتو کانسر ایران افزود: نیروی انسانی شامل هیات علمی، پرستار، کمک بهیار، کارشناس‌های اتاق عمل، بیهوشی و غیره است و باید ردیف استخدامی در نظر گرفته شود.
 

وی ادامه داد: همچنین نیازمند دستگاه‌های سی تی اسکن و ام آر آی و تجهیزات بیمارستانی هستیم و امیدواریم در آینده نزدیک خریداری شود تا این بیمارستان به حداکثر ظرفیت خود تا پایان امسال برسد.

میری اظهار کرد: انستیتو کانسر ایران قطب علمی سرطان کشور محسوب شده و ۷۰ سال قدمت دارد.

وی بیان کرد: تعداد تخت‌های بستری در گذشته ۲۰۰ عدد بود و لیست انتظار جراحی گاهی تا ۳ یا ۴ ماه و لیست پرتو درمانی تا ۲ ماه طول می‌کشید؛ یعنی بیماری که نیازمند جراحی سرطان بود، تا ۴ ماه در انتظار می‌ماند. در حال حاضر، ظرفیت تا ۳ برابر افزایش یافته و این اتفاق باعث می‌شود که لیست انتظار جراحی‌های سرطان کاهش پیدا کرده و در نتیجه مرگ و میر به دلیل سرطان کمتر شود.

پایان پیام/
 

https://iranmd.com/News/1/27492
Share

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان