فعال صنفی حوزه سلامت در گفت‌وگو با ایران پزشک:

تا چه زمان می‌خواهیم از خدمات الکترونیک سلامت دور بمانیم؟

تا چه زمان می‌خواهیم از خدمات الکترونیک سلامت دور بمانیم؟
تاريخ:هشتم دی 1403 ساعت 14:31   |   کد : 26930   |   مشاهده: 2138
نویسنده: امیر پروسنان
فعال صنفی حوزه سلامت گفت: باید بتوان از داده‌های پرونده الکترونیک سلامت، خروجی و نتیجه گرفت و در واقع خدمات بهداشتی و درمانی که به افراد ارائه می‌شود، در جایی ثبت شود و سوال این‌جاست تا چه زمانی می‌خواهیم خودمان را از دنیای خدمات الکترونیک سلامت دور نگه داریم؟
محمد رضا سقائیان فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایران پزشک درباره تعلل وزارت بهداشت در راه اندازی پرونده الکترونیک سلامت و عدم اجرای این قانون بر زمین مانده افزود: یکی از بحث‌های بنیادین برای اجرای برنامه پزشکی خانواده، پرونده الکترونیک سلامت است و اگر زیرساخت‌های لازم برای ایجاد پرونده فراهم نیست، چطور پزشکی خانواده اجرا می‌شود؟

وی بیان کرد: برنامه پزشکی خانواده نیازمندی‌های الکترونیک دارد و تشکیل پرونده الکترونیک سلامت باید منجر حذف موازی کاری، رصد شیوع و بروز بیماری‌های واگیر و غیرواگیر، پیگیری سوابق بیماری افراد و اولویت گذاری آموزش‌ها شود.

پایان پیام/

https://iranmd.com/News/1/26930
Share

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان