رییس مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت خبر داد:
به گزارش ایران پزشک، سید حسین حاجی میرزایی بیان کرد: کاربر محور بودن شبکههای اجتماعی باعث شده تا افراد فاقد صلاحیت با سوءاستفاده و جعل عنوان، خود را به عنوان پزشک معرفی کرده و با دخالت در امر درمان، سلامت مردم را به خطر بیندازند.
رییس مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت گفت: از آنجا که پلتفرمهای خارجی تابع قوانین کشور نیستند، شناسایی و ردیابی این افراد سودجو در این سکوها دشوارتر است. لذا به مردم توصیه میشود پیش از هرگونه اقدام درمانی، ابتدا از هویت صاحبان صفحات مجازی فعال در حوزه درمان اطمینان حاصل کنند.
پایان پیام/